IT Academy to je 15 lektorov
.
Viac ako 700 kurzov
 
0,00(0 kurzov)

FAQ (často kladené otázky)

FAQ je zoznam častých otázok a odpovedí súvisiacich s určitou témou. Zozbierali sme všetky otázky od klientov ohľadom IT Academy, ktoré by ťa mohli zaujímať. Ak hľadáš na niečo odpoveď a nechce sa vám písať email, tak FAQ je ideálnym riešením ako dostať odpoveď. V prípade, že predsa nenájdeš odpoveď určite nás kontaktuj emailom, poprípade môžeš využiť náš chat.

A. Objednávky a platby
B. Školenia a termíny
C. Technické informácie

A. Objednávky a platby

  • Otázka: Chcem kúpiť 3 a viac rôznych kurzov, je možná zľava?
    Odpoveď: Individuálnu 5 % zľavu poskytujeme pri nákupe 5 a viacerých kurzov. Treba nás len kontaktovať o čo konkrétne by ste mali záujem.
  • Otázka: Ako môžem uhradiť školenie?
    Odpoveď: Školenie môžete uhradiť bankovým prevodom, platbou cez Paypal, Besteron alebo prostredníctvom darčekových poukážok Ticket Multi, e-Ticket, Doxx lístky a tiež darčekový lístok Vaša Slovensko.
  • Otázka: Neprišla mi faktúra poštou. Čo mám robiť?
    Odpoveď: Faktúry posielame prioritne len elektronicky. Šetríme naše lesy.

B. Školenia a termíny

  • Otázka: Aké školenia IT Academy ponúka?
    Odpoveď: Ponúkame predovšetkým IT školenia. Ďalej sú to manažérske kurzy a školenia zamerané na reklamu a marketing.
  • Otázka: Aké IT kurzy IT Academy ponúka?
    Odpoveď: IT Academy má najväčší počet akreditovaných školení na Slovensku. V ponuke sú štartovacie kurzy pre klientov, ktorí sa chcú naučiť pracovať s počítačom a predtým nemuseli, alebo nechceli. Ďalej sú v ponuke školenia na kancelárske balíky, ktoré sú vhodné pre ľudí, ktorí sa chcú naučiť, alebo zdokonaliť v niektorom z kancelárskych programov ako Word, Excel, PowerPoint, Access alebo Outlook. Pre vývojárov a programátorov sú určené kategórie: programovacie jazyky, databázy či tvorba webstránok. Kategória tvorba webstránok je rovnako vhodná pre začiatočníkov, ktorí s webmi začínajú a chcú sa naučiť efektívne tvoriť internetové stránky. Nezabúdame ani na sieťarov a adminov, pre ktorých sú vytvorené samostatné kategórie.
  • Otázka: Koľko školení má IT Academy v ponuke?
    Odpoveď: Aktuálny počet školení je 705 a ponuka sa stále rozširuje. V prípade, že má klient záujem o školenie, ktoré nemáme v ponuke, je možné vytvoriť nové školenie podľa potrieb klienta, ak je to v našich silách.
  • Otázka: Prečo nikde nemôžem nájsť školenia na používanie technológie ADO, SOAP, WSDL a mnohé iné?
    Odpoveď: Aktuálne pripravujeme nové špecializované školenia pre kategórie programovanie, tvorba webstránok a marketing. V prípade, že máte záujem o školenie, ktoré nie je v ponuke, vieme vám vytvoriť školenie na mieru.
  • Otázka: Školenie, o ktoré mám záujem nemá termín. Čo s tým?
    Odpoveď: V prípade, že máte záujem o školenie, ktoré nemá vypísaný termín, treba nás kontaktovať a dohodneme sa na vhodnom termíne.
  • Otázka: Ide sa presne podľa osnovy kurzov? Mám aj svoje otázky či veci, čo chcem riešiť.
    Odpoveď: Osnova je na orientačné určenie tém, ktoré sa môžu preberať a rozoberať na školení. Lektorovi je možné na začiatku oznámiť, čo vás zaujíma a podľa toho sa prispôsobí obsah školenia. Rovnako je možné napísať k nám do kancelárie a dohodnúť sa na obsahu či školení na mieru. Ide nám predovšetkým o kvalitu a nie kvantitu t. j. prejsť za každú cenu všetky položky osnovy. Nečakajte teda 300 slajdové prezentácie plné textu a odrážok. Samozrejme lektorov sa môžete pýtať na čokoľvek a radi vám poradia.
  • Otázka: Ako sú časovo organizované kurzy?
    Odpoveď: V ponuke máme denné kurzy realizované od 9:00-14:00, večerné od 15:30-20:00. Naša spoločnosť ponúka rovnako víkendové kurzy v rovnakých časoch.
  • Otázka: Ako mám chápať víkendové kurzy?
    Odpoveď: Naša spoločnosť organizuje kurzy aj cez víkend to znamená, že aj v sobotu, aj v nedeľu podľa obsadenosti.
  • Otázka: Keď je kurz dvojdňový, kedy začína “druhý” deň?
    Odpoveď: Ak by bol termín školenia napr. 1.1. tak školenie pokračuje hneď nasledovný deň, to znamená, že 2.1.
  • Otázka: Kedy najneskôr sa dá prihlásiť na školenie?
    Odpoveď: Odporúčame sa prihlásiť minimálne týždeň pred realizáciou školenia, nakoľko sa pripravujú počítače, tlačia príručky a zasielajú 3-4 dni pred školením pokyny. Žiaľ, na kurz nie je možné sa prihlásiť sa zo dňa na deň. Každú objednávku musí potvrdiť náš operátor. Rovnako treba zaplatiť za školenie pred jeho začatím.
  • Otázka: Bude mať učiť lektor na obrázkoch?
    Odpoveď: Lektori uvedení v jednotlivých kurzoch sú spravidla garanti týchto kurzov a budú vás väčšinou učiť. Je však možné, že to bude iný lektor podľa dostupnosti a času lektora. Vzhľadom k obrovskému množstvu kurzov a termínov nenastavujeme pre každý termín lektora ručne.
  • Otázka: Ak mnou vybraný termín kurzu nemá logo kurz určite otvoríme, otvorí sa?
    Odpoveď: Ak sa na kurz prihlási aspoň minimálny počet klientov, kurz sa určite otvorí.
  • Otázka: Aký je minimálny počet klientov na školení?
    Odpoveď: Minimálny počet je je zobrazený pri každom kurze v časti informácie o kurze. Najčastejšie sú to ale 4 až 5 účastníci.
  • Otázka: Chcem individuálne školenie, alebo vlastný termín! Je to možné?
    Odpoveď: IT Academy ponúka aj možnosť individuálneho školenia, alebo termínu. V tomto prípade, ale nie je možné uplatnenie zľavy a ku školeniu sa pripláca za minimálny počet účastníkov.
  • Otázka: Chcem zmeniť termín školenia, je to možné?
    Odpoveď: Pri zmene termínu nás treba čím skôr kontaktovať. V rámci možnosti sa potom vieme dohodnúť na prípadnej zmene termínu.
  • Otázka: Chcem zrušiť školenie, je to možné?
    Odpoveď: Storno školenia sa riadi našimi obchodnými podmienkami. Ich kompletné znenie nájdete na tejto stránke.
  • Otázka: Na školení sa ide nonstop?
    Odpoveď: V rámci školení sú k dispozícii 2 krátke 8-15 minútové prestávky.
  • Otázka: Potrebujem odísť zo školení, čo včul?
    Odpoveď: Na Slovensku je demokracia. Kedykoľvek môžete slobodne odísť a vyriešiť si telefonát, obchod alebo utekať domov.
  • Otázka: Chcem skombinovať obsah z viacerých školení alebo doplniť obsah. Aké sú možnosti?
    Odpoveď: Radi vytvoríme obsah na mieru z našich školení alebo doplníme ďalší obsah za príplatok. Najčastejšie je to 20-30 % k základnej cene kurzu. Napíš nám, čo ťa zaujíma a dohodneme sa.
  • Otázka: Prečo na stránke, máte vypísané termíny, keď sa všetky/niektoré nerealizujú?
    Odpoveď: Termíny na stránke nie sú garantované. Tieto termíny sme schopní technicky (notebooky, školiaca miestnosť) a personálne (lektor) zabezpečiť. Prihlasovanie práve slúži na to, aby sa zabezpečil minimálny počet účastníkov.

C. Technické informácie

  • Otázka: Kam sa zadáva číslo voucheru zo zľavových portálov, alebo od vás?
    Odpoveď: Číslo zadávate priamo v objednávke konkrétneho školenia do poznámky.
  • Otázka: Na stránke máte túto a túto a ešte túto chybu!!!
    Odpoveď: V prípade, že nájdete chybu, budeme radi ak nám ju emailom odreportujete, aby sme ju následne v dohľadnej dobe opravili a boli sme zas o niečo lepší. Budeme vám za to veľmi vďační. Stránka je optimalizovaná pre všetky prehliadače s výnimkou Internet Exploreru vo verzii 6 a 7.
  • Otázka: Aké služby IT Academy ponúka?
    Odpoveď: Prioritne ponúkame školenia zamerané na IT. Okrem školení sa orientujeme na tvorbu webových stránok a aplikácii. IT Academy ponúka prenájom notebookov a iných zariadení.
  • Otázka: Koľko lektorov má IT Academy?
    Odpoveď: Aktuálny počet lektorov je 15.
  • Otázka: Kto sú tí "super" lektori?
    Odpoveď: Lektori sú certifikovaní Microsoft, Oracle, CISCO či Google tréneri. Väčšina lektorov má vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odboroch informatika a výpočtová technika, marketing a manažment, ďalej minimálne 3 ročná prax z danej oblasti. Sú to programátori, grafici, webvývojári, marketéri, sieťari, admini či učitelia.
  • Otázka: Chcem u vás pracovať alebo s vami spolupracovať. Kde sa mám hlásiť?
    Odpoveď: Každú spoluprácu vítame a v prípade, že bude voľná nejaká pozícia je tu možnosť aj práce. Treba nám napísať email a určite nájdeme spoločnú reč.
  • Otázka: Čo si mám priniesť na školenie?
    Odpoveď: Stačí dobrú náladu a hlavu na krku. Ak ste zakúpili školenie cez zľavový portál, treba mať číslo voucheru. USB kľuč, ak si svoju prácu a projekty chcete vziať so sebou a nechcete ich posielať emailom.
  • Otázka: Potrebujem si priniesť vlastný notebook?
    Odpoveď: Stačí dobrú náladu a hlavu na krku. Pracuje sa na našich notebookoch.
  • Otázka: Na akých notebookoch sa pracuje? Nie sú to nejaké staré šunky?
    Odpoveď: Pracuje sa notebookoch značky Lenovo a ASUS. Technické parametre notebookov môžete nájsť priamo na stránke služby a prenájom techniky.
  • Otázka: V infe o školení je napísané, že v cene je občerstvenie. Na čo dobrého sa môžem tešiť?
    Odpoveď: Môžete sa tešiť na dobrú kávičku, biely čaj alebo minerálku a čokoládové sušienky.
  • Otázka: Je mi to hlúpe sa pýtať, ale máte tam internet? Potrebujem si totiž popri školení sledovať firemné maily atď...
    Odpoveď: Pripojenie na internet je samozrejmosťou. Máme k dispozícii vysokorýchlostný internet od SWANu.
  • Otázka: Kde môžem najbližšie pri vás zaparkovať?
    Odpoveď: V pokynoch, ktoré od nás obdržíte sú aj informácie o parkovaní spolu s mapkou.
  • Otázka: Kde nájdem osnovy ku kurzom?
    Odpoveď: Osnovy ku každému kurzu nájdete priamo v kurze pod kartou Čo mi kurz prinesie.
  • Otázka: Naša spoločnosť chce vyškoliť svojich zamestnancov vo svojich priestoroch. Po prípade v inom meste ako Bratislava. Je to možné?
    Odpoveď: IT Academy ponúka aj možnosť školení vo vašich priestorov pri vyššom počte ľudí (od 5 a viac účastníkov v závislosti od druhu školenia). Treba nás kontaktovať a dohodneme sa na vhodnom riešení.
  • Otázka: Chcem dostávať najčerstvejšie informácie o vašich akciách a eventoch. Ako na to?
    Odpoveď: Na hlavnej stránke stačí zapísať váš email a budete odoberať novinky.
  • Otázka: Prihlásil som sa k odberu informácii. Ako často info budú chodiť? Zaspamujete ma?
    Odpoveď: Sem tam zasielame 1 newsletter mesačne a sem tam jednu akciovú ponuku, takže sa určite nemusíte obávať, že IT Academy vás bude bombardovať emailami.
  • Otázka: Pôsobíte len v Bratislave?
    Odpoveď: Momentálne pôsobíme v Bratislave. Školenia organizujeme po celom Slovensko.
  • Otázka: Chcem vás pochváliť, alebo sa posťažovať. Komu môžem?
    Odpoveď: Za každú pozitívnu odozvu a odporúčania budeme veľmi vďační. V prípade sťažnosti môžete písať priamo na email info@it-academy.sk
  • Otázka: Spravil som si objednávku na školenie a emailom mi neprišlo žiadne potvrdenie. Kde je chyba?
    Odpoveď: Najčastejšia chyba nastane pri zadávaní emailu do objednávky, preto treba dávať pozor na tvar emailu a uviesť ho presne. Status objednávky si môžete kedykoľvek overiť telefonicky, mailom, alebo cez chat.
  • Otázka: Neprišli mi pokyny ku školeniu, na koho sa môžem obrátiť?
    Odpoveď: Môžete nás kontaktovať priamo telefonicky, emailom alebo cez chat.
  • Otázka: Po absolvovaní školenia mi neprišla príručka alebo certifikát. Čo mám robiť?
    Odpoveď: V prípade, že nastala chyba, tak vám ich zašleme opätovne. Odporúčame skontrolovať priečinok SPAM.
  • Otázka: Na akej adrese bude prebiehať kurz? Bude to priamo u vás?
    Odpoveď: Školenia sa realizujú priamo v sídle našej spoločnosti v Bratislave na Tomášikovej ulici 50 v komplexe Koloseo.
Naspäť nahor  |  Hlavná stránka
Adresa:
Tomášikova 50/A
831 04 Bratislava
mobil: 0917 095 406
e-mail: info@it-academy.sk
web: www.it-academy.sk
Pridajte sa k ostatným a získavajte informácie
o novinkách a akciách pre vás alebo
pre vašu firmu