IT Academy to je 15 lektorov
.
viac ako 350 kurzov
 
0,00(0 kurzov)

FAQ (často kladené otázky)

FAQ je zoznam častých otázok a odpovedí súvisiacich s určitou témou. Zozbierali sme všetky otázky od klientov ohľadom IT Academy, ktoré by vás mohli zaujímať. Ak hľadáte na niečo odpoveď a nechce sa vám písať email, tak FAQ je ideálnym riešením ako dostať odpoveď. V prípade, že predsa nenájdete odpoveď určite nás kontaktujte emailom, poprípade môžete využiť náš chat.

A. Objednávky a platby
B. Školenia a termíny
C. Technické informácie

A. Objednávky a platby

  • Otázka: Chcem kúpiť 3 a viac rôznych kurzov, je možná zľava?
    Odpoveď: V prípade, že máte záujem o zakúpenie rôznych kurzov, vieme vám poskytnúť individuálnu zľavu. Treba nás len kontaktovať o čo konkrétne by ste mali záujem.
  • Otázka: Platnosť môjho voucheru je 31.XX.20XX. Je možné voucher využiť aj po tomto dátume?
    Odpoveď: V prípade, že si spravíte objednávku pred 31.XX.20XX aj na neskorší termín, je to možné.
  • Otázka: Ako môžem uhradiť školenie?
    Odpoveď: Školenie môžete uhradiť bankovým prevodom, platbou cez Paypal, TrustPay alebo prostredníctvom darčekových poukážok Ticket Multi, e-Ticket, Doxx lístky a tiež darčekový lístok Vaša Slovensko. Číslo účtu je uvedené v kontakte.
  • Otázka: Kúpil som školenie cez zľavový portál, ako mám postupovať pri rezervácii školenia?
    Odpoveď: Na našej stránke si nájdete školenie, o ktoré máte záujem a spravíte si naň objednávku. Do objednávky zadáte číslo voucheru a môžete sa tešiť na školenie.
  • Otázka: Neprišla mi faktúra poštou. Čo mám robiť?
    Odpoveď: Faktúry posielame prioritne len elektronicky. Šetríme naše lesy. V prípade, že chcete zaslať faktúru poštou, kontaktujte nás a radi vám ju zašleme.
  • Otázka: Naša spoločnosť zakúpila školenie cez zľavový portál. Viete nám vystaviť faktúru?
    Odpoveď: Vieme vám bez problémov vystaviť faktúru. Treba nám iba zaslať fakturačné údaje.

B. Školenia a termíny

  • Otázka: Aké školenia IT Academy ponúka?
    Odpoveď: Ponúkame predovšetkým IT školenia, ale okrem nich aj manažérske kurzy a školenia zamerané na ekonomický softvér.
  • Otázka: Aké IT kurzy IT Academy ponúka?
    Odpoveď: Dá sa povedať, že všetko možné od výmyslu sveta, čo aspoň troška súvisí s informačnými technológiami. V ponuke sú štartovacie kurzy pre klientov, ktorí sa chcú naučiť pracovať s počítačom a predtým nemuseli, alebo nechceli. Ďalej sú v ponuke školenia na kancelárske balíky, ktoré sú vhodné pre ľudí, ktorí sa chcú naučiť, alebo zdokonaliť v niektorom z kancelárskych programov ako Word, Excel, PowerPoint, Access či Outlook. Pre vývojárov a programátorov sú určené kategórie: programovacie jazyky, databázy či tvorba webstránok. Kategória tvorba webstránok je rovnako vhodná pre začiatočníkov, ktorí s webmi začínajú a chcú sa naučiť efektívne tvoriť internetové stránky. Nezabúdame ani na sieťarov a adminov, pre ktorých sú vytvorené samostatné kategórie.
  • Otázka: Koľko školení má IT Academy v ponuke?
    Odpoveď: Aktuálny počet školení je 350 a ponuka sa stále rozširuje. V prípade, že má klient záujem o školenie, ktoré nemáme v ponuke, je možné vytvoriť nové školenie podľa potrieb klienta, ak je to v našich silách.
  • Otázka: Prečo nikde nemôžem nájsť školenia na používanie technológie ADO, SOAP, WSDL a mnohé iné?
    Odpoveď: Aktuálne pripravujeme nové špecializované školenia pre kategórie programovanie, tvorba webstránok a marketing. V prípade, že máte záujem o školenie, ktoré nie je v ponuke, vieme vám vytvoriť školenie na mieru.
  • Otázka: Školenie, o ktoré mám záujem nemá termín. Čo s tým?
    Odpoveď: V prípade, že máte záujem o školenie, ktoré nemá vypísaný termín, treba nás kontaktovať a dohodneme sa na vhodnom termíne.
  • Otázka: Ako sú časovo organizované kurzy?
    Odpoveď: V ponuke máme denné kurzy realizované od 9:00-14:00, večerné od 15:30-20:00. Naša spoločnosť ponúka rovnako víkendové kurzy v rovnakých časoch.
  • Otázka: Ako mám chápať víkendové kurzy?
    Odpoveď: Naša spoločnosť organizuje kurzy aj cez víkend to znamená, že aj v sobotu, aj v nedeľu podľa obsadenosti.
  • Otázka: Keď je kurz dvojdňový, kedy začína “druhý” deň?
    Odpoveď: Ak by bol termín školenia napr. 1.1. tak školenie pokračuje hneď nasledovný deň, to znamená, že 2.1..
  • Otázka: Ak mnou vybraný termín kurzu nemá logo kurz určite otvoríme, otvorí sa?
    Odpoveď: Ak sa na kurz prihlási aspoň minimálny počet klientov, kurz sa určite otvorí.
  • Otázka: Aký je minimálny počet klientov na školení?
    Odpoveď: Minimálny počet je 2 plne platiaci, alebo 3 prostredníctvom kúpy cez zľavový portál.
  • Otázka: Chcem individuálne školenie, alebo vlastný termín! Je to možné?
    Odpoveď: IT Academy ponúka aj možnosť individuálneho školenia, alebo termínu. V tomto prípade, ale nie je možné uplatnenie zľavy a ku školeniu sa pripláca 70% z ceny školenia.
  • Otázka: Chcem zmeniť termín školenia, je to možné?
    Odpoveď: Pri zmene termínu nás treba čím skôr kontaktovať. V rámci možnosti sa potom vieme dohodnúť na prípadnej zmene termínu.
  • Otázka: Chcem zrušiť školenie, je to možné?
    Odpoveď: Storno školenia sa riadi našimi obchodnými podmienkami. Ich kompletné znenie nájdete na tejto stránke.
  • Otázka: Na školení sa ide nonstop?
    Odpoveď: V rámci školení sú k dispozícii 2 krátke 5-8 minútové prestávky.
  • Otázka: Potrebujem odísť zo školení, čo včul?
    Odpoveď: Na Slovensku je demokracia, aj keď sa to tak iba tvári. Kedykoľvek môžete slobodne odísť a vyriešiť si telefonát, obchod alebo utekať domov.

C. Technické informácie

  • Otázka: Kam sa zadáva číslo voucheru zo zľavových portálov, alebo od vás?
    Odpoveď: Číslo zadávate priamo v objednávke konkrétneho školenia.
  • Otázka: Na stránke máte túto a túto a ešte túto chybu!!!
    Odpoveď: V prípade, že nájdete chybu, budeme radi ak nám ju emailom odreportujete, aby sme ju následne v dohľadnej dobe opravili a boli sme zas o niečo lepší. Budeme vám za to veľmi vďační. Stránka je optimalizovaná pre všetky prehliadače s výnimkou Internet Exploreru vo verzii 6 a 7.
  • Otázka: Aké služby IT Academy ponúka?
    Odpoveď: Prioritne ponúkame školenia zamerané na IT. Okrem školení sa orientujeme na tvorbu webových stránok a aplikácii. IT Academy ponúka prenájom notebookov a iných zariadení. Rovnako zabezpečujeme opravu a servis počítačov.
  • Otázka: Koľko lektorov má IT Academy?
    Odpoveď: Aktuálny počet lektorov je 15.
  • Otázka: Kto sú tí “super” lektori?
    Odpoveď: Čoskoro pribudne predstavenie celého tímu, avšak zatiaľ prezradíme, že väčšina lektorov má vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odboroch informatika a výpočtová technika, kopec skúsenosti a praxe z danej oblasti. Sú to programátori, grafici, webvývojári, marketéri, sieťari, admini či učitelia.
  • Otázka: Chcem u vás pracovať, alebo s vami spolupracovať. Kde sa mám hlásiť?
    Odpoveď: Každú spoluprácu vítame a v prípade, že bude voľná nejaká pozícia je tu možnosť aj práce. Treba nám napísať email a určite nájdeme spoločnú reč.
  • Otázka: Čo si mám priniesť na školenie?
    Odpoveď: Stačí dobrú náladu a hlavu na krku. Ak ste zakúpili školenie cez zľavový portál, treba priniesť číslo voucheru. USB kľuč, ak si svoju prácu a projekty chcete vziať so sebou a nechcete ich posielať mailom.
  • Otázka: Potrebujem si priniesť vlastný notebook?
    Odpoveď: Stačí dobrú náladu a hlavu na krku. Pracuje sa na našich notebookoch.
  • Otázka: Na akých notebookoch sa pracuje? Nie sú to nejaké staré šunky?
    Odpoveď: Pracuje sa nových notebookoch značky Lenovo a ASUS. Všetky notebooky majú menej ako polroka a sú poistené. Technické parametre notebookov môžete nájsť priamo na stránke služby a prenájom techniky.
  • Otázka: V infe o školení je napísané, že v cene je občerstvenie. Na čo dobrého sa môžem tešiť?
    Odpoveď: Môžete sa tešiť na dobrú kávičku, biely čaj alebo minerálku a čokoládové sušienky.
  • Otázka: Je mi to hlúpe sa pýtať, ale máte tam internet? Potrebujem si totiž popri školení sledovať firemné maily atď...
    Odpoveď: Pripojenie na internet je samozrejmosťou. Máme k dispozícii vysokorýchlostný internet od SANETu.
  • Otázka: To sídlite pri zvaračáku?
    Odpoveď: Áno, naša spoločnosť sídli v blízkosti zváračského ústavu. Nesídlime však v ich budove, ale v budove STU strojníckej fakulty. V kontakte nájdete aj mapu.
  • Otázka: Kde môžem najbližšie pri vás zaparkovať?
    Odpoveď: V pokynoch, ktoré od nás obdržíte sú aj informácie o parkovaní spolu s mapkou.
  • Otázka: Kde nájdem osnovy ku kurzom?
    Odpoveď: Osnovy ku každému kurzu nájdete priamo v kurze pod kartou osnova.
  • Otázka: Naša spoločnosť chce vyškoliť svojich zamestnancov vo svojich priestoroch. Po prípade v inom meste ako Bratislava. Je to možné?
    Odpoveď: IT Academy ponúka aj možnosť školení vo vašich priestorov pri vyššom počte ľudí (od 5 a viac účastníkov v závislosti od druhu školenia). Treba nás kontaktovať a dohodneme sa na vhodnom riešení.
  • Otázka: Chcem dostávať najčerstvejšie informácie o vašich akciách a eventoch. Ako na to?
    Odpoveď: Na hlavnej stránke stačí zapísať váš email a budete odoberať novinky.
  • Otázka: Prihlásil som sa k odberu informácii. Ako často info budú chodiť? Zaspamujete ma?
    Odpoveď: Každý mesiac posielame 1 newsletter a sem tam jednu akciovú ponuku, takže sa určite nemusíte obávať, že IT Academy vás bude bombardovať emailami.
  • Otázka: Pôsobíte len v Bratislave?
    Odpoveď: Momentálne pôsobíme len v Bratislave. Dúfame, že do budúcnosti sa miesta nášho pôsobenia doplnia o ďalšie.
  • Otázka: Chcem vás pochváliť, alebo sa posťažovať. Komu môžem?
    Odpoveď: Za každú pozitívnu odozvu a odporúčania budeme veľmi vďační. V prípade sťažnosti môžete písať priamo na mail obchodného riaditeľa miroslav.reiter@it-academy.sk, ktorý vašu sťažnosť bude posudzovať individuálne.
  • Otázka: Spravil som si objednávku na školenie a mailom mi neprišlo žiadne potvrdenie. Kde je chyba?
    Odpoveď: Najčastejšia chyba nastane pri zadávaní emailu do objednávky, preto treba dávať pozor na tvar mailu a uviesť ho presne. Status objednávky si môžete kedykoľvek overiť telefonicky, mailom, alebo cez chat.
  • Otázka: Neprišli mi pokyny ku školeniu, na koho sa môžem obrátiť?
    Odpoveď: Môžete nás kontaktovať priamo telefonicky, mailom alebo cez chat.
  • Otázka: Po absolvovaní školenia mi neprišli materiály, príručka alebo certifikát. Čo mám robiť?
    Odpoveď: V prípade, že nastala chyba, tak vám materiály, príručku alebo certifikát zašleme opätovne.
  • Otázka: Na akej adrese bude prebiehať kurz? Bude to priamo u vás?
    Odpoveď: Školenia sa realizujú priamo v sídle našej spoločnosti na Pionierskej ulici v budove STU Strojníckej fakulty na 2. poschodí.
Naspäť nahor  |  Hlavná stránka
Adresa:
Pionierska 1588/15
831 02 Bratislava
mobil: 0917 095 406
e-mail: info@it-academy.sk
web: www.it-academy.sk
Pridajte sa k ostatným a získavajte informácie
o novinkách a akciách pre vás alebo
pre vašu firmu