IT Academy to je 15 lektorov
.
viac ako 350 kurzov
 
0,00(0 kurzov)
14.3.2014 15:10

Ako na elektronický podpis

Komunikácia firiem či kontakt s úradmi sa stále viac presúva na internet. Mnoho inštitúcií zároveň finančne zvýhodňuje tých, ktorí sa rozhodnú komunikovať elektronicky. Až polovicu poplatkov vám napríklad ušetrí elektronická komunikácia s Katastrom nehnuteľností či Obchodným registrom. Podmienkou je zriadenie zaručeného elektronického podpisu (ZEP), ktorý je dnes už aj na Slovensku nielen dostupným, ale aj cenovo výhodným riešením pre všetkých podnikateľov či živnostníkov.

Podľa zákona č. 440/2012 Z. z. bola povinnosť doručovať podania FSSR elektronickými prostriedkami pre vybrané subjekty posunutá na 1.1.2014 a využitie ZEP je jednou z možností elektronickej komunikácie. Kurz praktického využitia elektronického podpisu Vás naučí ako na to!

Výhody zaručeného elektronického podpisu

Už dávno neplatí, že jeho získanie je komplikované a táto služba je málo dostupná. Spoločnosť D. Trust Certifikačná Autorita (DTCA), ktorá poskytuje služby a produkty akreditovanej certifikačnej autority, má sieť registračných autorít po celom Slovensku, kde si záujemca môže vybaviť ZEP za najvýhodnejšie ceny na trhu. A najnovšie poskytuje aj kurzy na praktické využitie elektronického podpisu, ktorý sa delí podľa inštitúcií s ktorými by ste chceli komunikovať.

Kurzy praktického použitia ZEP

Chcete sa naučiť elektronicky podávať na FSSR? Potom Vám odporúčame prihlásiť sa na kurz Využitie elektr. podpisu – Finančná správa. V prípade, že chcete podávať elektronicky dokumenty na na FSSR, ORSR, Kataster, Súdy SR je pre vás ako stvorený kurz Využitie elektr. podpisu – Finančná správa a ORSR.

Výhody samotného používania elektronického podpisu sú nesporné, nehovoriac o šetrení životného prostredia. Toto riešene odbúrava byrokraciu a zbytočné papierovanie, zefektívňuje komunikáciu a zjednodušuje podnikanie. Okrem množstva času, ktoré by inak podnikateľ strávil osobným kontaktom s úradmi či firmami, je kľúčovým faktorom aj úspora nákladov.

Malá firma s približne desiatimi zamestnancami minie na poštovnom, na rôznych poplatkoch či kancelárskom papieri stovky eur, pri väčšej firme idú náklady na tieto položky až do tisícok eur. Tieto náklady je možné pri používaní ZEP pri komunikácii v elektronickej podobe ušetriť.

Adresa:
Pionierska 1588/15
831 02 Bratislava
mobil: 0917 095 406
e-mail: info@it-academy.sk
web: www.it-academy.sk
Pridajte sa k ostatným a získavajte informácie
o novinkách a akciách pre vás alebo
pre vašu firmu