0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na Unreal Engine
Unreal Engine III. Pokročilý
Unreal Engine III. Pokročilý

Kurz Unreal Engine III. Pokročilý

499,99 € 
2 dni

Vyvíjajte hry pomocou softvéru na hranie hier a pracujte na najmodernejšom 3D hernom engine Unreal Engine. Unreal Engine popredný softvér na návrh 3D hier, ktorý profesionáli používajú na vytváranie dnešných špičkových hier. Naučíš sa vývoj hry pomocou Unreal Engine realisticky vyzerajúcich prostredí pre hry. Ukážeme si ako definovať vlastné vstupy a pohyby na ovládanie logiky znakov na definovanie hry bez toho, aby ste museli vedieť, ako kódovať. Naučíš sa, ako vytvárať užívateľské rozhrania pomocou editora UMG, takže do svojej hry môžeš pridávať veci, ako sú ponuky, načítanie obrazoviek a HUD. Dozviete sa, ako zvuk v rámci Engine funguje, takže môžeš do svojej hry pridať hudbu, dialóg a zvukové efekty.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
15:30
20:00
29.04. - 30.04.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
01.05. - 02.05.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
08.05. - 09.05.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
27.05. - 28.05.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
29.05. - 30.05.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
05.06. - 06.06.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
24.06. - 25.06.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
Načítať ďalšie termíny
15:30
20:00
26.06. - 27.06.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
03.07. - 04.07.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
22.07. - 23.07.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
24.07. - 25.07.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
31.07. - 01.08.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
19.08. - 20.08.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
21.08. - 22.08.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
28.08. - 29.08.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
16.09. - 17.09.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
18.09. - 19.09.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
25.09. - 26.09.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04

Čo mi kurz prinesie?

I. Úvod a nastavenia

II. Bulls & Cows konzolová hra - vaša prvá C ++

Prehľad hry

Syntax funkcie C ++

Použitie #include a Namespace

Magické čísla a konštanty

Použitie getline (), do a while v C++

Iterovanie s for a while slučkami

Používanie súborov hlavičky ako kontraktov

Písanie a používanie getrových metód

Kľúčové slovo Const

Konštruktory na inicializáciu

Pseudokódové programovanie

Typové aliasy a štruktúry pre jednoduché typy

If vyhlásenia v jazyku C ++

Napísanie Error checking kódu

Použitie prepínačov

Win/Lose obrazovka

TMap a mapové dátové štruktúry

Rozsah pre slučku

Návrh pomocnej funkcie

Testovanie hry, obťažnosť a ladenie

III. Tvorba Escape - Vaša prvá Unreal C ++ hra

Prvý .gitignore pre Unreal

Pointer primer a systém Unreal's Class

Runtime správy pre spätnú väzbu

Získanie transformácie v C++ a pohyblivé objekty v C++

Makrá začínajúce s UPROPERTY

Používanie zväzkov spúšťania

Použitie GetTimeSeconds () a DrawDebugLine

Line Tracking /Ray-casting

Použitie FindComponentByClass ()

Príslušenstvo a rozloženie pamäte

Pravidlá refaktoringu

Debugging a problémy s hrami

Používanie časovej osi a premenných v Blueprint

IV. Testovacie dôvody FPS

Testovacie dôvody GDD

Používanie nástroja Git LFS (podpora veľkých súborov)

Použite git clean na vrátenie projektu

Stromy správania AI a AI Blackboard Data

Štruktúra plánov správania Blueprint

Modulárna aritmetika a cykly

C ++ AI Správanie stromových úloh

Čítanie tabuľkových dát v C ++

Dôsledky dedičstva

Konvertovanie Blueprint na C ++

Ako odstrániť triedu C ++

Zmena animácie znaku

Premenovanie a presun CPP

Pochopenie animačných plánov

Ofsetové animácie

Otočenie pomocou funkcie SetFocalPoint ()

Pohyby a rotácie postáv, riadenie otočenia pre cieľ

Vyladenie AI správania a debugging

Presúvanie súborov z LFS na Git

Úvod do inverznej kinematiky a animácie

Architektúra nekonečných bežcov

Výmena materiálov v plá

Zlúčenie súborov TP a FP

Dynamické výpočty NavMesh

Konverzia znakov BP na C ++

Cooldown uzly a tagy hry

Výber traťového bodu s EQS

Nájdenie činiteľov typu z C ++

Použitie Pool API

Použitie TArray pre Pool

Štruktúrovanie pre zjednodušenie funkčných argumentov

Špecializácia šablón

Použitie triedy HUD

Nábor testovacích hráčov

Vlastníctvo a testovanie

Informácie

Informácie o kurze

  • Kategória počítačového kurzu: Programovacie jazyky
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: Pokročilý
  • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie, e-learning
  • Veľkosť jednej skupiny: od 5 do max. 12 účastníkov
  • Dĺžka kurzu: 2 dni

Cena kurzov

V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.

Možnosti platby:

  • Prevodom na účet
  • Paypal
  • Besteron

Organizácia kurzu

  • Miesto konania kurzu: Bratislava, Tomášikova 50
  • Denné kurzy: 9:00-13:30
  • Večerné kurzy: 16:00-20:00
  • Víkendové kurzy: 9:00-13:30 a 16:00-20:00

 

Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.

Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.

Materiály

  • Farebná elektronická príručka
  • Prezentácia
  • Elektronické zdroje a knihy
  • Vzorové príklady a testy
  • Cheatsheets (ťaháky)

Komu je kurz určený

  • Herní vývojári
  • Programátori
  • Tento kurz je určený pre každého, kto sa chce stať dizajnérom hry alebo ktorý niekedy chcel vytvoriť 3D počítačovú hru

Lektori

Ing. Mário Kašuba

Ako hodnotili kurz účastníci

Hodnotenie účastníkov

Mohlo by ťa zaujímať

IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
Adresa: Tomášikova 50/A
831 04 Bratislava
Tel./fax:
E-mail:
+421 917 095 406
info@it-academy.sk
Pridaj sa k 3000+ odberateľom
a budeš informovaný o novinkách a akciách.
Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
a akciách pre vás alebo pre vašu firmu