0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na iOS aplikácie
Programovanie pre iPhone III. Pokročilý
Programovanie pre iPhone III. Pokročilý

Kurz Programovanie pre iPhone III. Pokročilý

209,99 € s DPH
2 dni
Akreditovaný kurz
Kurz Programovanie pre iPhone III. Pokročilý je vhodný pre používateľov, ktorí už majú väčšie skúsenosti s programovaním pre túto platformu alebo absolvovali kurz Programovanie pre iPhone II. Mierne pokročilý. Naučíš sa spôsoby ako uchovávať dáta, pracovať s knižnicami Quartz a OpenGL, využívať nástroj Core Location, akcelerometer, fotoaparát a pracovať s lokalizáciou aplikácie. Absolventovi kurzu Programovanie pre iPhone III. Pokročilý už nebude robiť problém tvorba zložitejších aplikácií.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
  • Momentálne nie sú voľné termíny pre tento kurz. Pre objednanie nás prosím kontaktujte na objednavky@it-academy.sk
  • Načítať ďalšie termíny

    Čo mi kurz prinesie?

    I. Základné spôsoby uchovania dát

    II. Kreslenie s knižnicami Quartz a OpenGL

    Dva pohľady na svet grafiky

    Kresliaca aplikácia, ktorú vytvoríte v tejto kapitole

    Kreslenie s knižnicou Quartz

    Grafické kontexty knižnice Quartz 2D

    Systém súradníc

    Špecifikácia farieb

    Zakresľovanie obrázkov do kontextu

    Kreslenie tvarov: mnohouholníky, čiary a krivky

    Vzorkovník nástrojov knižnice Quartz 2D: Šablóny, prechody a prerušované čiary

    Aplikácia QuartzFun

    Vygenerovanie náhodnej farby

    Definovanie konštánt aplikácie

    Implementácia kostry rámca QuartzFunView

    Pridanie outletov a metód akcií do triedy riadenia rámca

    Aktualizácia súboru QuartzFunViewController.xib

    Vykreslenie čiary

    Vykreslenie štvoruholníka a elipsy

    Zobrazenie obrázku

    Optimalizácia aplikácie QuartzFun

    Základy práce s knižnicou OpenGles

    Vytvorenie aplikácie GLFun

    Návrh nib súboru, pridanie frameworku, spustenie aplikácie

    III. Kliknutie, dotyky a gestá

    Viacdotyková terminológia

    Reťazec príjemcov udalostí

    Presmerovanie udalosti: udržiavanie reťazca a udalosti nažive

    Viacdotyková architektúra

    Štyri metódy ošetrujúce gestá

    Aplikácia Touch Explorer

    Aplikácia Swipes

    Implementácia viac rôznych druhov švihnutia

    Detegovanie viac kliknutí

    Detegovanie štipnutí

    Definovanie vlastných gest

    Metódy ošetrujúce dotyky na displeji

    IV. Kde som? Hľadanie cesty pomocou nástroja Core Location

    Správca zemepisnej polohy

    Nastavenie požadovanej presnosti

    Nastavenie filtra vzdialenosti

    Spustenie správcu zemepisnej polohy

    Uvážlivé využitie správcu zemepisnej polohy

    Delegát správcu zemepisnej polohy

    Zisťovanie aktuálnej polohy

    Zisťovanie zemepisnej výšky a šírky prostredníctvom triedy CLLocation

    Upozornenie na výskyt chýb

    Testovanie frameworku Core Location

    Aktualizácia správcu zemepisnej polohy

    Určenie prekonanej vzdialenosti

    Kto chce kam, pomôžme mu tam

    V. Akcelerometer

    Fyzika akcelerometra

    Prístup k akcelerometru

    Trieda UIAcceleration

    Implementácia metódy accelerometer:didAccelerate

    Zatriasť a rozbiť

    Zdrojový kód, ktorý rozbíja

    Načítanie súborov simulácie

    Koniec dobrý, všetko dobré- liečivý dotyk

    Aplikácia Gulička

    Implementácia triedy riadenia BallViewController

    Zdrojový kód rámca triedy BallView

    Výpočet pohybu guľôčky

    VI. Fotoaparát a knižnica fotografií

    Práca s prehliadačom obrázkov a s triedou UllmagePickerController

    Implementácia delegáta objektu riadiaceho prehliadač obrázkov

    Skúška fotoaparátu a práce s knižnicou

    Návrh užívateľského rozhrania

    Implementácia triedy riadenia CameraViewController

    VII. Lokalizácia aplikácie 

    Architektúra lokalizácie

    Práca so súbormi reťazcov

    Vytvorenie súboru reťazcov

    iPhone vo svete: lokalizácia vašej aplikácie

    Nazeranie do aktuálnych miestnych a jazykových nastavení

    Otestovanie aplikácie

    Lokalizácia nib súboru

    Lokalizácia obrázku

    Lokalizácie ikony aplikácie

    Generovanie a lokalizácia súborov reťazcov

    Informácie

    Informácie o kurze

    • Kategória počítačového kurzu: Programovacie jazyky
    • Úroveň obtiažnosti kurzu: Pokročilý
    • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie
    • Veľkosť jednej skupiny: od 6 do max. 12 účastníkov
    • Dĺžka kurzu: 2 dni
    • Certifikát: Akreditované osvedčenie MŠVVŠ SR a certifikát o absolvovaní
    • Tlačená farebná príručka: áno + prezentácia s rozsiahlymi materiálmi v elektronickej podobe
    • Používaný softvér: AppCode, Xcode, Eclipse

    Cena kurzov

    V cene kurzu sú zahrnuté učebné materiály, príručka spolu s certifikátom a občerstvením.

    Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

    Možnosti platby:

    • Prevodom na účet
    • Paypal
    • Trustpay

    Organizácia kurzu

    • Miestnosti konania kurzu: Bratislava, Pionierska 15
    • Denné školenia: 9:00-14:00
    • Večerné školenia: 15:30-20:00
    • Víkendové školenia: 9:00-14:00 a 15:30-20:00

     

    Pri denných, večerných aj víkendových školeniach sú dve prestávky po 8 minút.

    Školenia sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Lenovo a ASUS.

    Materiály

    • Farebná príručka
    • Prezentácia
    • Elektronické zdroje a knihy
    • Vzorové príklady a testy
    • Cheatsheets (ťaháky)

    Komu je kurz určený

    • iOS vývojári
    • Softvéroví inžinieri
    • Herní developeri
    • Programátori
    • Absolventi kurzu Program. pre iPhone II. Mierne Pokročilý

    Lektori

    Ing. Miroslav Reiter

    Ako hodnotili kurz účastníci

    Hodnotenie účastníkov

    Mohlo by ťa zaujímať

    IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
    Adresa: Pionierska 1588/15
    831 02 Bratislava
    Tel./fax:
    E-mail:
    +421 917 095 406
    info@it-academy.sk
    Pridaj sa k 3000+ odberateľom
    a budeš informovaný o novinkách a akciách.
    Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
    a akciách pre vás alebo pre vašu firmu