0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na iOS aplikácie
Programovanie pre iPhone III. Pokročilý
Programovanie pre iPhone III. Pokročilý

Kurz Programovanie pre iPhone III. Pokročilý

209,99 € s DPH
2 dni
Akreditovaný kurz
Kurz Programovanie pre iPhone III. Pokročilý je vhodný pre používateľov, ktorí už majú väčšie skúsenosti s programovaním pre túto platformu alebo absolvovali kurz Programovanie pre iPhone II. Mierne pokročilý. Naučíš sa spôsoby ako uchovávať dáta, pracovať s knižnicami Quartz a OpenGL, využívať nástroj Core Location, akcelerometer, fotoaparát a pracovať s lokalizáciou aplikácie. Absolventovi kurzu Programovanie pre iPhone III. Pokročilý už nebude robiť problém tvorba zložitejších aplikácií.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
15:30
20:00
22.01. - 23.01.2018
BA
Ing. Miroslav Reiter
Pionierska 15 Bratislava Slovensko, 831 02
15:30
20:00
19.02. - 20.02.2018
BA
Ing. Miroslav Reiter
Pionierska 15 Bratislava Slovensko, 831 02
15:30
20:00
19.03. - 20.03.2018
BA
Ing. Miroslav Reiter
Pionierska 15 Bratislava Slovensko, 831 02
15:30
20:00
16.04. - 17.04.2018
BA
Ing. Miroslav Reiter
Pionierska 15 Bratislava Slovensko, 831 02
15:30
20:00
14.05. - 15.05.2018
BA
Ing. Miroslav Reiter
Pionierska 15 Bratislava Slovensko, 831 02
Načítať ďalšie termíny

Čo mi kurz prinesie?

I. Základné spôsoby uchovania dát

II. Kreslenie s knižnicami Quartz a OpenGL

Dva pohľady na svet grafiky

Kresliaca aplikácia, ktorú vytvoríte v tejto kapitole

Kreslenie s knižnicou Quartz

Grafické kontexty knižnice Quartz 2D

Systém súradníc

Špecifikácia farieb

Zakresľovanie obrázkov do kontextu

Kreslenie tvarov: mnohouholníky, čiary a krivky

Vzorkovník nástrojov knižnice Quartz 2D: Šablóny, prechody a prerušované čiary

Aplikácia QuartzFun

Vygenerovanie náhodnej farby

Definovanie konštánt aplikácie

Implementácia kostry rámca QuartzFunView

Pridanie outletov a metód akcií do triedy riadenia rámca

Aktualizácia súboru QuartzFunViewController.xib

Vykreslenie čiary

Vykreslenie štvoruholníka a elipsy

Zobrazenie obrázku

Optimalizácia aplikácie QuartzFun

Základy práce s knižnicou OpenGles

Vytvorenie aplikácie GLFun

Návrh nib súboru, pridanie frameworku, spustenie aplikácie

III. Kliknutie, dotyky a gestá

Viacdotyková terminológia

Reťazec príjemcov udalostí

Presmerovanie udalosti: udržiavanie reťazca a udalosti nažive

Viacdotyková architektúra

Štyri metódy ošetrujúce gestá

Aplikácia Touch Explorer

Aplikácia Swipes

Implementácia viac rôznych druhov švihnutia

Detegovanie viac kliknutí

Detegovanie štipnutí

Definovanie vlastných gest

Metódy ošetrujúce dotyky na displeji

IV. Kde som? Hľadanie cesty pomocou nástroja Core Location

Správca zemepisnej polohy

Nastavenie požadovanej presnosti

Nastavenie filtra vzdialenosti

Spustenie správcu zemepisnej polohy

Uvážlivé využitie správcu zemepisnej polohy

Delegát správcu zemepisnej polohy

Zisťovanie aktuálnej polohy

Zisťovanie zemepisnej výšky a šírky prostredníctvom triedy CLLocation

Upozornenie na výskyt chýb

Testovanie frameworku Core Location

Aktualizácia správcu zemepisnej polohy

Určenie prekonanej vzdialenosti

Kto chce kam, pomôžme mu tam

V. Akcelerometer

Fyzika akcelerometra

Prístup k akcelerometru

Trieda UIAcceleration

Implementácia metódy accelerometer:didAccelerate

Zatriasť a rozbiť

Zdrojový kód, ktorý rozbíja

Načítanie súborov simulácie

Koniec dobrý, všetko dobré- liečivý dotyk

Aplikácia Gulička

Implementácia triedy riadenia BallViewController

Zdrojový kód rámca triedy BallView

Výpočet pohybu guľôčky

VI. Fotoaparát a knižnica fotografií

Práca s prehliadačom obrázkov a s triedou UllmagePickerController

Implementácia delegáta objektu riadiaceho prehliadač obrázkov

Skúška fotoaparátu a práce s knižnicou

Návrh užívateľského rozhrania

Implementácia triedy riadenia CameraViewController

VII. Lokalizácia aplikácie 

Architektúra lokalizácie

Práca so súbormi reťazcov

Vytvorenie súboru reťazcov

iPhone vo svete: lokalizácia vašej aplikácie

Nazeranie do aktuálnych miestnych a jazykových nastavení

Otestovanie aplikácie

Lokalizácia nib súboru

Lokalizácia obrázku

Lokalizácie ikony aplikácie

Generovanie a lokalizácia súborov reťazcov

Informácie

Informácie o kurze

  • Kategória počítačového kurzu: Programovacie jazyky
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: Pokročilý
  • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie
  • Veľkosť jednej skupiny: od 6 do max. 12 účastníkov
  • Dĺžka kurzu: 2 dni
  • Certifikát: Akreditované osvedčenie MŠVVŠ SR a certifikát o absolvovaní
  • Tlačená farebná príručka: áno + prezentácia s rozsiahlymi materiálmi v elektronickej podobe
  • Používaný softvér: AppCode, Xcode, Eclipse

Cena kurzov

V cene kurzu sú zahrnuté učebné materiály, príručka spolu s certifikátom a občerstvením.

Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Možnosti platby:

  • Prevodom na účet
  • Paypal
  • Trustpay

Organizácia kurzu

  • Miestnosti konania kurzu: Bratislava, Pionierska 15
  • Denné školenia: 9:00-14:00
  • Večerné školenia: 15:30-20:00
  • Víkendové školenia: 9:00-14:00 a 15:30-20:00

 

Pri denných, večerných aj víkendových školeniach sú dve prestávky po 8 minút.

Školenia sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Lenovo a ASUS.

Materiály

  • Farebná príručka
  • Prezentácia
  • Elektronické zdroje a knihy
  • Vzorové príklady a testy
  • Cheatsheets (ťaháky)

Komu je kurz určený

  • iOS vývojári
  • Softvéroví inžinieri
  • Herní developeri
  • Programátori
  • Absolventi kurzu Program. pre iPhone II. Mierne Pokročilý

Lektori

Ing. Miroslav Reiter

Ako hodnotili kurz účastníci

Hodnotenie účastníkov

Mohlo by ťa zaujímať

IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
Adresa: Pionierska 1588/15
831 02 Bratislava
Tel./fax:
E-mail:
+421 917 095 406
info@it-academy.sk
Pridaj sa k 3000+ odberateľom
a budeš informovaný o novinkách a akciách.
Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
a akciách pre vás alebo pre vašu firmu