0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na C/C++
C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL
C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL

Kurz C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL

394,99 € 
2 dni
Akreditovaný kurz

Kurz C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL je pre teba vhodný, ak máš bohaté skúsenosti s programovaním v C/C++. Absolvoval si kurz C/C++ V. STL algoritmy. Naučíme ťa kresliť geometrické objekty, bitové mapy, fonty a obrázky. Transformovať a pracovať s farbou a osvetlením bude pre teba hračka. Zvládneš využívať miešanie farieb a mapovať textúry. Ako absolvent kurzu C/C++ VI. 3D grafika: OpenGL zvládneš evulátory a NURBS. Teselátory a kvadriky, či buffery a shadery ovládneš s ľahkosťou.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
15:30
20:00
15.05. - 16.05.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
12.06. - 13.06.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
10.07. - 11.07.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
07.08. - 08.08.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
04.09. - 05.09.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
02.10. - 03.10.2024
BA
Ing. Mário Kašuba
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
Načítať ďalšie termíny

Čo mi kurz prinesie?

I. Úvod do OpenGL

II. Správa stavov a kreslenie geometrických objektov

Základy kreslenia

Popis bodov, priamok a polygónov

Základná správa stavov

Zobrazenie bodov, priamok a polygónov

Normálové vektory

Pole vrcholov („vertex buffers“)

Pole vrcholov v objektoch bufferov

Skupiny atribútov

Rady pre vytváranie polygonálnych modelov povrchov

III. Transformácia

Prehľad: Analógia s fotoaparátom

Pohľadové a modelovacie transformácie

Projekčné transformácie

Zobrazovacie transformácie

Problémy s transformáciami

Manipulácia so zásobníkom matíc

Prídavné orezové roviny

Príklady kompozície niekoľkých transformácií

Inverzné transformácie

IV. Farba

Vnímanie farieb

Počítačová farba

Mód RGBA verzus indexovaná farba

Určenie farby a modelu tieňovania

V. Osvetlenie

Ako odstrániť skryté povrchy

Osvetlenie v reálnom svete a v OpenGL

Jednoduchý príklad: Generovanie osvetlenej gule

Vytváranie zdrojov svetla

Výber modelov osvetlenia

Definícia materiálových vlastností

Matematika osvetlenia

Osvetlenie v móde indexovanej farby

VI. Miešanie farieb, antialiasing, hmla a posun polygónu

Miešanie farieb

Antialiasing

Hmla

Parametre bodu

Posun polygónu

VII. Zobrazovacie zoznamy

Prečo používať zobrazovacie zoznamy?

Príklad použitia zobrazovacieho zoznamu

Filozofia dizajnu zobrazovacích zoznamov

Vytvorenie a prevedenie zobrazovacieho zoznamu

Vykonávanie viacnásobných zobrazovacích zoznamov

Obsluha stavových premenných v zobrazovacích zoznamoch

VIII. Kreslenie pixelov, bitových máp, fontov a obrázkov

Bitové mapy a fonty

Obrázky

Pipeline pre spracovanie obrázkov

Čítanie a kreslenie pixelových pravouhlých oblastí

Tipy pre zlepšenie výkonu renderovania pixelov

Špeciálne funkcie na spracovanie obrázkov

IX. Mapovanie textúr

Prehľad a príklad

Zadanie textúry

Filtrovanie

Objekty textúr

Textúrovacie funkcie

Priraďovanie súradníc textúr

Automatické generovanie súradníc textúr

Multitextúrovanie

Funkcia kombinujúca textúry

Aplikácia sekundárnej farby pre textúrovanie

Zásobník matíc textúr

Textúry hĺbky

X. Buffery

Buffery a ich použitie

Testovanie a operácie s fragmentmi

Akumulačný buffer

XI. Teselátory a kvadriky

Teselácia polygónov

Kvadriky: Renderovanie gulí, valcov a diskov

XII. Evaluátory a NURBS

Predpoklady

Evaluátory

Rozhranie GLU NURBS

XIII. OpenGL 2.0 a shadery

Prečo OpenGL 2.0?

Bodové sprity

OpenGL pipeline a shadery

Používanie shaderov GLSL

GLSL

Tvorba shaderov pomocou GLSL

Prístup k textúram v shaderoch

Informácie

Informácie o kurze

  • Kategória počítačového kurzu: Programovacie jazyky
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: Pokročilý
  • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie, e-learning
  • Veľkosť jednej skupiny: od 5 do max. 12 účastníkov
  • Dĺžka kurzu: 2 dni
  • Certifikát: Akreditované osvedčenie MŠVVŠ SR a certifikát o absolvovaní
  • Tlačená farebná príručka: áno + prezentácia s rozsiahlymi materiálmi v elektronickej podobe
  • Používaný softvér: Microsoft Visual Studio 2013/2015 Ultimate, CLion, NetBeans, Eclipse

Cena kurzov

V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.

Možnosti platby:

  • Prevodom na účet
  • Paypal
  • Besteron

Organizácia kurzu

  • Miesto konania kurzu: Bratislava, Tomášikova 50
  • Denné kurzy: 9:00-13:30
  • Večerné kurzy: 16:00-20:00
  • Víkendové kurzy: 9:00-13:30 a 16:00-20:00

 

Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.

Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.

Materiály

  • Farebná elektronická príručka
  • Prezentácia
  • Elektronické zdroje a knihy
  • Vzorové príklady a testy
  • Cheatsheets (ťaháky)

Komu je kurz určený

  • GUI vývojári
  • iOS developeri
  • Absolventi našich kurzov C/C++
  • C/C++ programátori

Lektori

Ing. Mário Kašuba

Ako hodnotili kurz účastníci

Hodnotenie účastníkov

Mohlo by ťa zaujímať

IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
Adresa: Tomášikova 50/A
831 04 Bratislava
Tel./fax:
E-mail:
+421 917 095 406
info@it-academy.sk
Pridaj sa k 3000+ odberateľom
a budeš informovaný o novinkách a akciách.
Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
a akciách pre vás alebo pre vašu firmu