0,00(0 kurzov)
E-LEARNING
< Naspäť na 3ds Max
3ds Max II. Mierne Pokročilý
3ds Max II. Mierne Pokročilý

Kurz 3ds Max II. Mierne Pokročilý

249,99 € 
2 dni
Kurz 3ds Max II. Mierne Pokročilý je pre teba vhodný, ak máš skúsenosti s 3ds Max alebo si absolvoval kurz 3ds Max I. Začiatočník. Uvedieme ťa do tajov modelovacích techník a špeciálnych efektov. Osvojíš si úpravy polygónov, ako napríklad premostenie či vyťaženie. Naučíme ťa pracovať s nurbs krivkami či vertexmi. Ukážeme ti tiež ako kresliť a upravovať 2D modely, ako podklad pre 3D. Ako absolvent kurzu 3ds Max II. Mierne Pokročilý ľahko zvládneš modelovať a deformovať objekty.

Zdieľaj kurz a získaj zľavu 
v hodnote 5 €

Termíny

ČAS
TRVANIE
MIESTO
LEKTOR
15:30
20:00
03.11. - 04.11.2021
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
10.11. - 11.11.2021
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
01.12. - 02.12.2021
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
08.12. - 09.12.2021
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
26.01. - 27.01.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
02.02. - 03.02.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
23.02. - 24.02.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
Načítať ďalšie termíny
09:00
14:00
02.03. - 03.03.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
15:30
20:00
23.03. - 24.03.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04
09:00
14:00
30.03. - 31.03.2022
BA
PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA
Tomášikova 50/A Bratislava Slovensko, 831 04

Čo mi kurz prinesie?

I. Stanovte rad a zorganizujte si scénu

II. Modelovacie techniky

Začíname s modelovaním

Stavebné kamene alebo typy editovateľných objektov

Konverzia primitív a zahájenie praktického modelovania

Čiastkové časti editovateľného objektu pre modelovanie

Modelovanie pomocou transformácie vrcholov a hrán

Automatizácia výberu subobjektov u komplexných modelov

Pomocné objekty v modelovaní

Merania vzdialenosti

Meranie uhlov

Využitie kompasu

Definícia bodu v priestore ako záchytného prvku pre tvorbu 2D kriviek v 3D priestore

Meranie objemu a povrchu 3D telesa

Základné modelovacie príkazy – tvarujeme hmotu

Vytvorenie polygónu na modely

Vloženie vrcholu na ľubovoľnom mieste modelu

Zväčšovanie a zmenšovanie obvodových hrán polygónov

Vyťaženie polygónu so zmenou jeho veľkosti

Premostenie polygónov

Vloženie nového polygónu

Prevrátenie polygónu

Otočenie polygónu okolo hrany

Vyťaženie polygónu pozdĺž krivky

Kreslíme a upravujeme 2D tvary – podklady pre 3D modely

Základné 2D tvary

Zobrazujeme krivky na editovateľnú podobu

Vytvárame krivky ako súčasť jedného tvaru

Zhmotnenie 2D tvarov v pracovnom výreze pomocou pridaním hrúbky

Dosiahnutie hladšieho priebehu krivky

Ovládame vrcholy kriviek – subobjekt Vertex

Pomenovanie vybranej skupiny vrcholov

Spôsoby pohybovania s úchytmi vrcholov

Modelovacie techniky

Nové tvary ako kombinácia základných objektov

Sčítanie, odčítanie a prieniky 3D modelov – booleovské operácie

Tvorba kľúčových pozícii modelu a animácie medzi nimi – Morphing

Tvorba terénu

Rozprestretie 3D objektu po povrchu iného modelu

Prispôsobenie (priľahnutie) tvaru objektu podľa povrchu iného objektu

Detailné organické 3D modely

Low-poly detaily a finalizácie high-poly detailov v Autodesk Mudbox

Modelovanie s NURBS a Patch objekty

Modelovanie z plátov

Modelovanie z NURBS kriviek

Informácie

Informácie o kurze

  • Kategória počítačového kurzu: Grafika a dizajn
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: Mierne pokročilý
  • Forma výuky: skupinová, individuálna na vyžiadanie, e-learning
  • Veľkosť jednej skupiny: od 5 do max. 12 účastníkov
  • Dĺžka kurzu: 2 dni

Cena kurzov

V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.

Možnosti platby:

  • Prevodom na účet
  • Paypal
  • Besteron

Organizácia kurzu

  • Miesto konania kurzu: Bratislava, Tomášikova 50
  • Denné kurzy: 9:00-13:30
  • Večerné kurzy: 16:00-20:00
  • Víkendové kurzy: 9:00-13:30 a 16:00-20:00

 

Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.

Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.

Materiály

  • Farebná elektronická príručka
  • Prezentácia
  • Elektronické zdroje a knihy
  • Vzorové príklady a testy
  • Cheatsheets (ťaháky)

Komu je kurz určený

  • 3D grafici
  • Interiéroví dizajnéri
  • Filmoví grafici
  • Herní vývojári

Lektori

PhDr. Ing. Mgr. Miroslav Reiter, MBA, MPA, DBA

Ako hodnotili kurz účastníci

Hodnotenie účastníkov

Mohlo by ťa zaujímať

IT Academy je akreditované vzdelávacie centrum, ktoré ťa naučí ako efektívne žiť v dnešnom svete informačných technológii.
Adresa: Tomášikova 50/A
831 04 Bratislava
Tel./fax:
E-mail:
+421 917 095 406
info@it-academy.sk
Pridaj sa k 3000+ odberateľom
a budeš informovaný o novinkách a akciách.
Stačí zadať e-mail a budete informovaní o novinkách
a akciách pre vás alebo pre vašu firmu