ISO 20000 je medzinárodným štandardom, v ktorom sú zhrnuté základné postupy ITIL do štandardizovaných kritérií, podľa ktorých možno úroveň služby zavádzať, implementovať, udržiavať a neustále zlepšovať. Ukážeme ti štandardizáciu procesov a zefektívnenie činnosti pri poskytovaní IT služieb, managementu IT služieb, podpora riadenia životného cyklu služby, minimalizáciou výpadkov s podstatným zvýšením kvality IT podpory a dostupnosti IT služieb. Štandardné procesy umožňujúci rýchle prispôsobenie IT zmenám v podnikaní alebo rozdielnym požiadavkám zákazníkov, získanie konkurenčnej výhody pred ostatnými poskytovateľmi IT služieb, zefektívnenie svojho vlastného „core business“.
Zdieľaj kurz a získaj zľavu
v hodnote 5 €
Záväzky poskytovateľa služieb
Záväzky ostatných strán
Stanovenie cieľa
Určenie rozsahu
Nastavenie obchodného prípadu
Rozhodovanie
Plánovanie
Výber certifikačného orgánu
Finalizácia rozsahu
Inventár manažérskeho systému
Vytvorenie plánu vylepšení
Realizácia vylepšení
Interný audit
Externý audit
Nástrahy a problémy
Operačný manažment
Reporty a metriky
Kontrolné audity
Dôležitosť záznamov
Zvládanie a minimalizovanie dôsledkov
Informovanie zákazníka
Hlavné incidenty
Metriky správy incidentov
Správa problémov
Záznamy správy problémov
Záznamy chýb
Preventívne opatrenia
Prehľady problémov
ISO 9001
ISO/IEC 27001
Pochopenie štandardov a rámca
Pochopenie konceptov certifikácie
Koncept ISO 20000
Riadenie IT služieb
Zosúladenie IT a podnikania
Poskytovanie IT služieb
Podpora IT služieb
Akreditácia
Certifikačný tréning pre jednotlivcov
Posudzovanie a audity
Určovanie rozsahu a aplikovateľnosť
V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.
Možnosti platby:
Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.
Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.
spokojných klientov
odučených hodín
skúsených lektorov
prezenčných kurzov
online kurzov