Zdieľaj kurz a získaj zľavu
v hodnote 5 €
Dva pohľady na svet grafiky
Kresliaca aplikácia, ktorú vytvoríte v tejto kapitole
Kreslenie s knižnicou Quartz
Grafické kontexty knižnice Quartz 2D
Systém súradníc
Špecifikácia farieb
Zakresľovanie obrázkov do kontextu
Kreslenie tvarov: mnohouholníky, čiary a krivky
Vzorkovník nástrojov knižnice Quartz 2D: Šablóny, prechody a prerušované čiary
Aplikácia QuartzFun
Vygenerovanie náhodnej farby
Definovanie konštánt aplikácie
Implementácia kostry rámca QuartzFunView
Pridanie outletov a metód akcií do triedy riadenia rámca
Aktualizácia súboru QuartzFunViewController.xib
Vykreslenie čiary
Vykreslenie štvoruholníka a elipsy
Zobrazenie obrázku
Optimalizácia aplikácie QuartzFun
Základy práce s knižnicou OpenGles
Vytvorenie aplikácie GLFun
Návrh nib súboru, pridanie frameworku, spustenie aplikácie
Viacdotyková terminológia
Reťazec príjemcov udalostí
Presmerovanie udalosti: udržiavanie reťazca a udalosti nažive
Viacdotyková architektúra
Štyri metódy ošetrujúce gestá
Aplikácia Touch Explorer
Aplikácia Swipes
Implementácia viac rôznych druhov švihnutia
Detegovanie viac kliknutí
Detegovanie štipnutí
Definovanie vlastných gest
Metódy ošetrujúce dotyky na displeji
Správca zemepisnej polohy
Nastavenie požadovanej presnosti
Nastavenie filtra vzdialenosti
Spustenie správcu zemepisnej polohy
Uvážlivé využitie správcu zemepisnej polohy
Delegát správcu zemepisnej polohy
Zisťovanie aktuálnej polohy
Zisťovanie zemepisnej výšky a šírky prostredníctvom triedy CLLocation
Upozornenie na výskyt chýb
Testovanie frameworku Core Location
Aktualizácia správcu zemepisnej polohy
Určenie prekonanej vzdialenosti
Kto chce kam, pomôžme mu tam
Fyzika akcelerometra
Prístup k akcelerometru
Trieda UIAcceleration
Implementácia metódy accelerometer:didAccelerate
Zatriasť a rozbiť
Zdrojový kód, ktorý rozbíja
Načítanie súborov simulácie
Koniec dobrý, všetko dobré- liečivý dotyk
Aplikácia Gulička
Implementácia triedy riadenia BallViewController
Zdrojový kód rámca triedy BallView
Výpočet pohybu guľôčky
Práca s prehliadačom obrázkov a s triedou UllmagePickerController
Implementácia delegáta objektu riadiaceho prehliadač obrázkov
Skúška fotoaparátu a práce s knižnicou
Návrh užívateľského rozhrania
Implementácia triedy riadenia CameraViewController
Architektúra lokalizácie
Práca so súbormi reťazcov
Vytvorenie súboru reťazcov
iPhone vo svete: lokalizácia vašej aplikácie
Nazeranie do aktuálnych miestnych a jazykových nastavení
Otestovanie aplikácie
Lokalizácia nib súboru
Lokalizácia obrázku
Lokalizácie ikony aplikácie
Generovanie a lokalizácia súborov reťazcov
V cene kurzu sú zahrnuté učebné elektronické materiály, elektronická príručka spolu s certifikátom a drobným občerstvením.
Možnosti platby:
Pri denných, večerných aj víkendových kurzoch sú 2 prestávky po 10-15 minút.
Kurzy sa realizujú na kvalitných notebookoch značiek Asus, Lenovo a HP.
spokojných klientov
odučených hodín
skúsených lektorov
prezenčných kurzov
online kurzov